Opis operatora Best Reisen Group
Naszym zdaniem
Przyjemny hotel usytuowany przy piaszczystej plaży z łagodnym wejściem do morza. Szeroki wybór lokali gastronomicznych, bogaty program animacji, baseny, zjeżdżalnie wodne, rozległa przestrzeń.
Położenie
Przy plaży (bezpłatne leżaki i parasole, ręczniki za kaucją), ok. 15 km od Monastiru, 2 km od lotniska w Monastirze, 70 km od lotniska w Enfidha.
Wyposażenie
Lobby, strefa wypoczynkowa, recepcja (24h), bezpłatne Wi-Fi, kącik czytelniczy, sklepiki, minimarket, windy (budynek główny ma 5 pięter), restauracja główna, restauracja śródziemnomorska, restauracja rybna, bar w lobby, bar przy basenie, Express Bar (24 h), kawiarenka mauretańska, pawilon burgerowy, kiosk z lodami.
Pokoje
Standard - sypialnia, łazienka (wanna z prysznicem, suszarka), sejf, minibar, telefon, Wi-Fi, TV sat, centralna klimatyzacja (od 15 czerwca do 15 września), balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 30 m kw.
Family - pokój rodzinny (2 pomieszczenia, łazienka), wyposażenie jak w standardowym, powierzchnia - ok. 40 m kw.
Pokoje standardowe i family usytowane są w budynku głównym i w bungalowach, zakwaterowanie następuje w zależności od dostępności.
Wyżywienie
Ultra All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów, przekąski, lody po południu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane całą dobę w wyznaczonych lokalach, kolacje w restauracji a'la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja). Wyżywienie i picie na plaży nie jest objęte systemem all inclusive.
Sport i rozrywka
Basen, taras słoneczny (leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki za kaucją), zjeżdżalnie wodne, fitness center, aerobik, program animacyjny, siatkówka plażowa, koszykówka, minigolf, tenis ziemny, tenis stołowy, rzutki, basen kryty, odpłatnie zabiegi w spa, sauna, łaźnia, oświetlenie kortu, sporty wodne.
Dla dzieci
Basen dla dzieci, zjeżdżalnie wodne, plac zabaw, sala zabaw, miniklub, animacje dla dzieci i dla nastolatków, minidyskoteki, menu dziecięce, wysokie krzesełka.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną obsługę telefoniczną w okresie 01/06 - 30/09 w pozostałych terminach anglojęzyczną obsługę telefoniczną, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Lokalnego podatku, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: np. od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu.
* 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym
* 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym
* 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym
Przy pobytach dłuższych niż 7 dni podatek jest równowartością pobytu 7 dniowego.
Tunezja - warunki wjazdu do kraju
Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności.
Informujemy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji:
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych
Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji - Polska w Tunezji - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich. Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.
Uwagi
Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Przeloty do Tunezji
Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych - Nouvelair i czarterowych):
* w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
* wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
* przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Podróżni z paszportem innym niż Polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby niepełnoletniej z osobą trzecią
Na podróż osoby niepełnoletniej z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.