Opis operatora Best Reisen Group
Naszym zdaniem
Lubiany hotel usytuowany przy złotej plaży z drobnym piaskiem. Odnowiony w 2018 r. Bogata oferta sportowa i rozrywkowa oraz smaczna, urozmaicona kuchnia. Wymarzony wypoczynek dla każdego!
Położenie
Przy piaszczystej plaży (leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki plażowe za depozytem). Hotel leży 54 km od lotniska w Monastirze, 115 km od lotniska Enfidha i około 4 km od centrum Mahdii.
Wyposażenie
Recepcja, sklepy, kantor wymiany walut, restauracja główna Les Remparts (kuchnia międzynarodowa), restauracja a la carte Neptune (kuchnia tunezyjska, jedna wizyta na pobyt bezpłatna, wymagana rezerwacja), lobby bar, bar przy basenie Azur, bar przy plaży Big Sure, kawiarnia mauretańska (płatna), Wi-Fi przy recepcji i w lobby barze (bezpłatne), sala konferencyjna, pralnia (płatna), opieka lekarska (płatna).
Pokoje
Hotel posiada 228 pokoi usytuowanych w pięciu 2-piętrowych budynkach. W każdym z nich: balkon lub taras, klimatyzacja, telewizja satelitarna, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów, telefon, Wi-Fi, minibar (na życzenie, płatny).
Rodzaje pokoi:
Standard - widok na ogród, 20 m kw., możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.
Family room - rodzinny, widok na ogród, 27 m kw., możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób.
Wyżywienie
All Inclusive: śniadania, lunche i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadania i przekąski w ciągu dnia w lobby barze, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach.
Sport i rozrywka
Basen ze słodką wodą, basen kryty ze słodką wodą (podgrzewany w sezonie zimowym), animacje w ciągu dnia i wieczorem, aerobik i aqua aerobik, tenis, tenis stołowy, boccia, siatkówka plażowa, rzutki, minigolf, bilard (płatny), sporty wodne (płatne). Hotel posiada centrum Spa (płatne).
Dla dzieci
Brodzik, klub dla dzieci (w wieku 4-12 lat), plac zabaw, krzesełka dziecięce w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na życzenie, w zależności od dostępności).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Lokalnego podatku, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: np. od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu.
* 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym
* 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym
* 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym
Przy pobytach dłuższych niż 7 dni podatek jest równowartością pobytu 7 dniowego.
Tunezja - warunki wjazdu do kraju
Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności.
Informujemy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji:
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych
Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji - Polska w Tunezji - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich. Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.
Uwagi
Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Przeloty do Tunezji
Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych - Nouvelair i czarterowych):
* w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
* wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
* przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Podróżni z paszportem innym niż Polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby niepełnoletniej z osobą trzecią
Na podróż osoby niepełnoletniej z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.